Komunikacja

  • Buduj relacje z klientem na lata, czyli 10 reguł dobrej komunikacji

    Buduj relacje z klientem na lata, czyli 10 reguł dobrej komunikacji
    Buduj relacje z klientem na lata, czyli 10 reguł dobrej komunikacji
    Komunikacja 9 grudnia 2022

    Komunikacja

    Dobra obsługa klienta sprzyja budowaniu trwałych relacji opartych na zaufaniu. Choć często kupujący zgłaszają drobne problemy, których rozwiązania mógłby łatwo […]

  • Systemy do wideokonferencji

    Systemy do wideokonferencji
    Systemy do wideokonferencji
    Komunikacja 8 grudnia 2022

    Komunikacja

    Prawie każdy w dzisiejszych czasach ma jakieś doświadczenie z połączeniami video, nawet jeśli łączy się tylko przez zwykły komunikator. Wymóg […]

  • Efektywna obsługa klienta. Czego oczekują odbiorcy?

    Efektywna obsługa klienta. Czego oczekują odbiorcy?
    Efektywna obsługa klienta. Czego oczekują odbiorcy?
    Komunikacja 2 listopada 2022

    Komunikacja

    Współczesny konsument, podobnie jak nowoczesny pracownik, ma określone preferencje dotyczące sposobów komunikacji. Rolą firmy jest dopasowanie do nich posiadanych narzędzi […]

  • Wizerunek firmy, wygraj z konkurencją

    Wizerunek firmy, wygraj z konkurencją
    Wizerunek firmy, wygraj z konkurencją
    Komunikacja 20 października 2022

    Komunikacja

    Jak Cię widzą i słyszą, tak Cię piszą. Dotyczy to nie tylko osób prywatnych, ale i firm. Dziś jednak na […]

  • Wideo. Zepsuty komputer to nie koniec świata

    Wideo. Zepsuty komputer to nie koniec świata
    Wideo. Zepsuty komputer to nie koniec świata
    Komunikacja, Multimedia 11 października 2022

    Komunikacja Multimedia

    Odpowiednia perspektywa pozwala nam dostrzec, jak bardzo i szybko zmienia się współcześnie nasze życie. Trendem jest przyspieszenie i uproszczenie tego, […]

  • Microsoft Teams – ujednolicona komunikacja w firmie i wsparcie dla pracowników

    Microsoft Teams – ujednolicona komunikacja w firmie i wsparcie dla pracowników
    Microsoft Teams – ujednolicona komunikacja w firmie i wsparcie dla pracowników
    Komunikacja 11 października 2022

    Komunikacja

    W trakcie ostatnich lat zmienił się sposób zarządzania zespołami oraz komunikacja między nimi. Dziś wiemy już, że w wielu firmach […]

  • Jak dział obsługi klienta wpływa na wizerunek firmy

    Jak dział obsługi klienta wpływa na wizerunek firmy
    Jak dział obsługi klienta wpływa na wizerunek firmy
    Komunikacja 4 października 2022

    Komunikacja

    Kwestie związane z kreowaniem wizerunku firmy bywają niedoceniane, zwłaszcza przez mniejszych przedsiębiorców. Z jednej strony to zrozumiałe – im mniej […]

  • Ile kosztuje usługa call center? Mniej, niż myślisz

    Ile kosztuje usługa call center? Mniej, niż myślisz
    Ile kosztuje usługa call center? Mniej, niż myślisz
    Komunikacja 20 września 2022

    Komunikacja

    Jak sprawić, by firmowe połączenia trafiały do odpowiedniej osoby lub działu? Jak zapanować nad obsługą procesów bez konieczności inwestycji w […]

  • Przekierowanie połączeń? Numer wewnętrzny? Poznaj rozwiązania dla Działu Obsługi Klienta w firmie!

    Przekierowanie połączeń? Numer wewnętrzny? Poznaj rozwiązania dla Działu Obsługi Klienta w firmie!
    Przekierowanie połączeń? Numer wewnętrzny? Poznaj rozwiązania dla Działu Obsługi Klienta w firmie!
    Komunikacja 7 września 2022

    Komunikacja

    Nie e-mail, a telefon jest w większości firm głównym kanałem komunikacji między pracownikami i klientami. Tą drogą są składane zamówienia, […]